Tuomarina oli Seppo Savikko ja rata oli odotetusti kiva . Se meni kutakuinkin näin:

Fiukkis oli siis kisavuorossa. Vitoselle asti meni hyvin. Sitten putken jälkeen mä vekkasin vasemmalle, jotta Fiukkis saisi paremman linjan puomille. Ja samantien kun päästin hypylle, muistin, että miksi Fiun kanssa en ole juurikaan vekitellyt --> sehän kääntyy pennin päällä . Vekistä siis seurasi, että oli suoraan jalassa kiinni ja oli jo ohittamassa mun liikkeen mukana kutos-aitaa. Fiu hokasi kuitenkin viime tipassa hypätä aidan, mutta hyppykulma oli surkea ja rima tippui.

Jatkettiin puomille. Fiu meinasi tulla alas mun puolelta puomia juuri ennen kontaktia, mutta kerkesin hätiin ja olin valmiina ottamaan kopin, jos ei kontaktille jäisi - silläkin uhalla että saataisiin kosketuksesta vitska - ei saatu ja kontakti oli sovitunlainen . Lopussa ei ollut muuta vikaa, kuin ennen keppejä kurvi meni pitkäksi ja joku rima keppien jälkeen tipahti.

Tuloksena siis 10vp, ajalla -15,64 (36,36/52), sijoitus oli kahdeksas.

Menoon olen tyytyväinen: Fiukkis oli vauhdikas ja taas loistavasti kuulolla. Ja tuo yhden esteen korjaaminen omatoimisesti oli hyvin ei-Fiumaista, joten siis edistystä, jee  ! Ainoa mikä pisti silmään, oli Fiukun väsähtänyt hyppytyyli, joka oli seurausta meidän kahden päivän rappu-sulkeisista... Ensi kerralla pitää siis muistaa, ettei oteta rappusissa kävelyn maratoonia ennen kisapäivää .