Kuvaan tuli pikku virhe, eli siitä puuttuu nro 12 kokonaan, elkee antako häiritä Cool.

Toteutuksen suurin ongelma oli, että molemmat juoksi täysiä joka paikassa, jolloinka Fiukun kaarrokset olivat aivan mahdottoman isoja. Mä en taas jotenkin muistanut miten Fiukun kanssa pitää mennä ja vielä kun just eilen tapeli Awan motivaatio-ongelmien kanssa, niin Fiukun (ihanan menevään) liikkeeseen vain tempautuu helposti mukaan. Sitten taas iskee Fiukulle kilpavietti, että ihan varmasti se juoksee kovempaa ku mä. Sitten taas mä lisään vauhtia, että kerkeiäisin edes sinne päin mihin piti. Sitten taas Fiukulla keittää yli, koska menee jo muutenkin täysiä, mutta kun on pakko päästä kovempaa kun mä... Oravanpyörä on valmis...

Mulle ei meinannut millään mennä jakeluun, kun koutsi-Santtu yritti selittää, ettei joka välissä ole todellakaan pakko juosta, siis mun. Jotenkin on tosi tiukassa se, että pitää liikkua ja paljon. No, kun väkisin sitten pistin itseni kävelemään esim. välin 3-5, niin kappas, Fiuku oikeasti kääntyi niiin pienellä kaarella kutoselle, että mulla loksahti leuka maahan. Ja sitten tosiaan alkoi piuhoissa raksuttamaan -> pitää hidastaa siis omaa menoa jo aiemmin, ei vasta vähän ennen kurvia, eikä todellakaan kiihdyttää otusta täyteen vauhtiin ennen tulevaa kurvia...

Toisessa kuviossa osoittautui ongelmaksi 8 ja 9. Kokeiltiin siis kuvan osoittamalla tavalla, kiertäen kasi oikealta ja tadaa, Fiuku oli 4-putkessa. Välittömästi saatiin palautetta, että ei ei ei Kieli ulkona... Joo, no musta se oikea puoli oli teoriassa vallan mainio ratkaisu, koska koiralle tulisi tosi hyvä linja suoraan ysille ja 10-putkeen. Käytännössä mä en päässyt lähellekään kasia, joten en myöskään kerennyt tekemään minkäänlaista haltuunottoa ja tulos oli sitten edellä mainittu. 

Neuvottelun jälkeen päädyttiin valssiin puomin jälkeen. Eka valssi epäonnistui, koska olin tuupata liian aikaisella liikkeellä Fiukun kontaktilta alas. Sitten otin namit käyttöön, että sain Fiukun pysymään kontaktilla ja tein sitten samalla valssin Cool. Sitten ongelmakohdan kimppuun. Oli tarkoitus tehdä valssi kasin ja ysin väliin, mutta en kerennyt kissaa sanoa, kun Fiuku oli taas nelos-putkessa. Uudestaan ja nyt Fiuku oli ykkös-aidalla... Ääh. Mistä tämä yhtäkkinen irtoaminen?!

No, sitten viilattiin sitä kohtaa. Aloitettiin lähettämisillä. Fiuku oli taas putkessa. Sitten taas namit mukaan - palkka, kun kääntyi oikeaan suuntaan. Jei, onnistui Nauru. Ja taas lähetyksien kimppuun, no nyt alkoi kääntymään jo liian hyvin, eli ennen aitaa. No mua ei haitannut, ennemmin näin, kuin syöksyily mihin sattuu. Saatiin sitten lopulta kaksi onnistunutta lähetystä ja kaukaa ohjaamista nroille 8 ja 9. Siihen oli hyvä lopettaa.