Tuomarina toimi Jari Kangas. Rata oli taas kiva , vaikkakin meidän tuloksesta ei sitä arvaisi.  Tulos oli siis 18,50 joista ratavirheitä 2, eli 10vp.

Lähdössä tuli pieni epäselvyys suoritettavasta tavasta, mä kun olin sitä mieltä, että Awan edessä oleva hyppy olisi hyvä hypätä ja Awa taas meinasi, että kylläpä mä nyt menin kauas, että unohdinkohan mahdollisesti hänet  - eli siis tuli mun luo kiertämällä sekä ykkösen että kakkosen. Ja aika siis lähti tietenkin käyntiin Awan ohitettua ekan esteen... No meidän peli oli pelattu, joten muutin oman asenteen kisaamisesta harkkaamiseen. Vein siis Awan takaisin lähtöön ja jätin uudelleen, siirryin alkuperäiseen paikkaan ja nyt onnistui reittivalita Awaltakin .

Muuten meno oli hyvää, vaikka otettiin kepeillemenokin uusiksi, niin Awan vauhti ja vire pysyi. kaikki kontaktit tehtiin juuri niin kuin ollaan sovittu, jipii!! Eli siis itse olin tyytyväinen, vaikkakin siinä alussa tuli se pieni kämmi...