Olin asennoitunut rankingeihin, että ollaan vain menossa harkkaamaan. Kerrankin sain ajatukset suunnattua oikeasti näin. No ehkä se on helpompaa, kun oon Awan kanssa liikenteessä, kun se on kaikin puolin vielä niin kesken, ettei voi oikein "vakavissaan" kisata. Etukäteen olin siis ajatellut, että ainakin kontaktit palkkaan mennen tullen ja sitten jos, tässä tapauksessa kun, olisi kääntöä ja vääntöä, niin mahdollisesti nekin namin kanssa.

Rata oli tällä kertaa sellainen, että oli oikeastaan alusta loppuun meille vaikea. Okei, ehkä kaksi ekaa estettä (aita ja rengas) oli helpot, ne olivat suorassa linjassa peräkkäin ;) . No saataisiin harkattua kunnolla ainakin ohjailua ja palkkaamista niistä.

Miten sitten itse rata meni *tyrskähdys*? Ensimmäinen aita onnistui (jipii).

... Sitten keskityin kolmanteen aitaan, jonka jälkeen olisi tiukka veto vasemmalle putkeen, aidalta oli vielä suht hyvä näkymä suoraan puomille. Eli siis käytännössä unohdin ohjata renkaan kunnolla ja Awa hyppäsi renkaan sivusta.

Palattiin takaisin renkaalle, jolloin Awa hyppäsi sen väärästä suunnasta. Otettiin rengas uudelleen. Sitten piti lennosta keksiä uusi strategia kolmannen aidan ja putken ohjaamiseen, se onnistuikin sitten ihan hyvin. Kepit oli putken jälkeen, hieman avokulmassa. Sain Awan työnnettyä suoremmalle linjalle, mutta meni silti ohi. Uudestaan kepeille. Muutama aita sen jälkeen meni hyvin, kunnes mun ohjaus taas löystyi ja Awa syöksyi putkeen aidan sijaan. Aita uusiksi ja nyt namit käyttöön. Namien käyttö sotkee aika tehokkaasti omat ajatukset, unohdin joka välissä minne piti mennä seuraavaksi:"öööö... putkeen.... ööööö..... puomille". Puomilla palkkasin kontaktit molemmissa päissä.

Sitten pätkä johon olen todella tyytyväinen! Aitasyherö, jossa tuli tehtyä neljän aidan aikana 2 valssia, yksi takari ja yksi takaakierto. Ja siis tämä kaikki onnistui meiltä! Uskomatonta! *AaAaltojaa*

No, sitten oli suoran päässä A, jonne en kerennyt ja Awa roiskaisi kontaktin yli, mutta alasmenoon kerkesin, pysäytin & palkkasin. Ja vielä viimeinen este - pituus, onnistuneesti. Kokonaissaldo virheistä oli 2xkielto, 1xvitonen ja 5xhyl, joista 3 oli palkkaamisesta.

Lämppäreillä otin kontaktiharkkaa puomilla ja A:lla. Useita toistoja molemmilla. Näytti siltä, kuin Awalle olisi syttynyt lamppu pään päälle: "Ai siis näääiiin... mikset sää heti sanonu?" Tällaista kontaktiharkkaa siis lisää ja radan syherö-palkkaamisetkin tuottivat tulosta, joten siinäkin ihan toimiva harkka-ajatus.

Jos ette jaksa katsoa videota, niin pistäkää silmät kiinni ja kuunnelkaa ;) . Videosta jää aika mukavan seesteinen olo linnunlauluineen kaikkineen =) .

Ranking090608.jpg
Ranking 090608