Olipa tosi hauska päästä treenaamaan taas =) . Lähtötilanne ei tosin ollut mikään mieltä ylentävä -> itse olin flunssan jäljiltä vielä vähän nuuppa ja Awalla taas oli virtaa enemmän kuin pienessä kylässä... Mitähän tästäkin sopasta syntyisi ;) ...

Illan teema oli esteen takaa ohjaukset. Alkuun tuntui, että meille vaikein paikka olisi alku, kolmos- ja nelosaidan väli kun oli täynnä ansaa, mutta käytännössä ongelmakohdat oli kuitenkin muualla. 

Päädyin allaolevaan ohjausratkaisuun, koiran linja on siis nuoliviiva ja mun linja katkoviiva.

2058489.jpg

Sitten itse suoritukseen =))) ... Noo, virtaa oli ja paljon! Awa lähti kuin ohjus luvan saatuaan. En edes muista mitä tapahtui, varmasti saatiin ainakin kaksi ekaa aitaa oikein ;) ... Sitten tehtiin kaikenlaisia eri versioita vääristä vielä väärempiin ratoihin. Voi Pupunen ;) ! Awa meni kyllä hienosti ohjauksen mukaan, mä vain olin joka paikassa myöhässä...

Vaikeinta Awalle oli ekan putken jälkeinen uukkari, vauhti kun oli niin hurja, että oli joka kerta jo hypännyt lähimpänä putkea olleen aidan ennen kuin reagoi mun haltuunottoon. Muutaman kerran otettiin palkkauksen kanssa, niin johan alkoi kääntymään. Mulle vaikeinta oli aidat nro 7 ja 8 - joko olin liian edessä tai liian takana, niin että Awa ohjautui väärille aidoille tai juoksi ohi. Saatiin ajoitus kuitenkin hiottua kohdalleen.

Awalla oli kokoajan loistava fiilis. Nyt en ainakaan uskoakseni mitenkään näyttänyt että mentiin väärin, koska mulla oli aika hauskaa kun seurasin Awan menoa 8) . Olin aivan äimistynyt, että voiko Pikku Pupuliini oikeasti tehdä agia tuolla meiningillä?! Aivan mieletöntä =D . Kylläpä kannatti kahden viikon tauko ;) . Ei taideta kuitenkaan malttaa tavaksi ottaa, mutta pistetään korvan taakse.

Lopuksi tehtiin vielä Jossun ja Awan Lordi-veikan kanssa ohitusharkkaa. Homma etenee aika vauhdilla, nyt päästiin jo noin metrin päästä toisistamme ohi ilman mitään härdelliä. Ja siis kaksi kertaa, ettei ollut edes onnen kantamoinen ;) .