Paljon Onnea Awa ja Lordi 2v synttäreiden johdosta!!! Myöskin Fiukun kolmannelle pupsille hurjasti onnea, mitähän mahtaa pikku pupsille kuulua?

Synttäriuinnit

Isommat hauvelit pääsivät uimaan Awan synttärin kunniaksi. Fiukkis kävi testaamassa taitojaan ensin. Oli aluksi aika ihmeissään ja vähän ehkä pelottikin, että missä mahdetaan olla ja mitä tekemässä... Mutta pienen avun jälkeen innostui hurjasti ja meni jo monta kertaa itse uimaan. Myös lelun perässä Fiukkis molskautti menemään ja vieläpä toi lelun mulle useamman kerran, jipii =) !

Entäpä sitten synttärisankari? Awa oli myöskin ihmeissään ja aloitettiinkin hissukseen ihan vain varpaat kastamalla. Autoin sitten Awan kunnolla veteen ja mitä hurtta tekee? Miss Drama Queen levittää silmät selälleen ja suorastaan kuulen, kuinka huutaa mulle, että "älä päästä irti - mä hukun - älä päästä irti - mä hukun..." Lopputuloksena oltiin molemmat yltäpäältä märkiä ;) ... Awa sitten ilmeisesti meinasi, että jos hänkin, niin kyllä mäkin.

Muutama kerta pulikoitiin ja sitten vain istuskeltiin hengailemassa veden rajassa. Awa oli kyllä erittäin kiinnostunut vedestä ja vedessä olevasta lelusta. Opetteli siinä sitten hissukseen, miten otetaan lelu vedestä tukehtumatta samalla veteen ;) ja onnistuikin siinä lopulta. Sitten heitin lelua vähän pidemmälle ja Awa kävi kahlaten hakemassa sen mulle muutaman kerran, jihuu!