Ja juuri kun pohdin tosissani Awan harkkaohjelman keventämistä 1x2vkoon, niin se päättää näyttää mitä mieltä on itse asiasta 8) . Maanantain täydellisen vireettömyyden jälkeen olin varma, että tänäänkään ei homma suju, mutta kuinka ihanaaa onkaan olla väärässä =)) .

Olin päättänyt tehdä vireenpalautus-harkan, eli lyhyttä, vauhdikasta ja paljon palkkaa. Kerrankin kävi tsägä teeman kanssa, eli vuorossa oli kontaktit - nojoo, oli takaakierrotkin, mutta ne nyt ei ollut meille niin se juttu, vireenpalautusta ajatellen.

Päätin vielä, etten tästä lähin pysäytä Awaa kontakteilla alastuloon, niin saan radalta 3 "turhaa" stoppia pois. Katotaan nyt sitten mennäänkö syteen vai saveen... Tällä hain myös sitä, että jos palkkaa tulee vain kontaktin ylösmenolta, niin sen merkitys suurenee - satunnaisesti siis palkkaa tulee myös alastulolta, mutta ei enää kontaktilla vaan Awan ollessa jo maassa. Teoriassa kontakteille ei olisi tällä tyylillä niin kiire joka paikasta, eli karkailu voisi jäädä vähemmälle.

Päivän rata:

2106168.jpg

Tänään mentiin lähes suunnitellusti koko rata =)), ja fiiliskin oli molemmilla kohdallaan. Eli: jättö renkaalle, kutsu ja lähetys kepeille. Valssi keppien jälkeen ja lähetys putkeen. Valssi putken jälkeen ja taakse lähetys muurille. Pituus, A, jossa vähän kompuroitiin, keinu, jonka jälkeen tuli pieni namin-kaivelu-stoppi, sen seurauksena tuli pientä pyörimistä ja Awa hyppäsi seuraavan aidan väärin päin. Mutta se oli oma moka. Namit halusin valmiiksi käteen, koska kasin ja ysin välinen vienti oli meille paha, tyrkyllä olleen puomin takia. Pyöritys meni kuitenkin hyvin ja samoin loppu. Lopuksi otettiin vielä kepit, muuri, pituus ja A. Ei ongelmia.

Nyt tämän testin perusteella näytti aika hyvältä A:n alastulo vain vedättämällä, Awa tosin vilkaisi mua hieman ihmeissään, että mistä nyt tuulee, mutta ei jäänyt pohtimaan sitä sen enempää, oli vain kiva päästä jatkamaan ilman vauhdin tappamista :) .