Luin Justun ja Nupun blogia ja siellä olikin heitetty haaste mulle =) . Mä oon ruinannut koko viikonlopun mamilta, että kyllähän mä saan tulla kirjottaa, saa-a-aa-anhaa-aa-aan. Välillä löin valttikorttia pöytään, että kun Justukin on saanut, niin kyllä mäki-i-i-n! Ja tässä sitä ollaan, ihan itse, minä, Awa =D !

Eli tällaista "ystävämme-kirjan" verkkomuotoista kyselyä pitäisi täyttää:

Mottoni: Kumipallona luokses pompin ain ;) .

Elämäni tarkoitus: Olla minä. Siis mähän olen se kaikista ihanin, lutuisin ja halittavin otus. Mä voin sitten jakaa näitä ihania haleja ja pusuja, varsinkin korvapusuja, kaikille.

Suosikkiharrastuslajini: No se laji, missä mä saan juosta huskyvaljaissa niin kovaa kun pääsen. Mikskä mami sitä sanoo, kanirossi tai jotain. Onkohan se keksiny ton nimen ihan ite, eihän tollasta kukaan muista. Kun aina välillä se puhuu musta Pupusena, sit se olis niinku johdatellu ton lajin nimityksen tosta mun lempinimestä = Pupunen -> pupu juoksee -> pupuralli -> kaniralli ->kanirossi. Joo, niin sen täytyy mennä :) .

Mikä ei nappaa: Siis rappusia on ihan kauhee mennä alaspäin, sellasii kerrostalon rappusia. Sit jos joku torvi on käyny niille tekemässä just jotai sellasta, et ne on yltiöliukkaat. Kävele siinä sitten, kun kaikki koivet karkaa eri ilmansuuntiin alta!

Hyvää seuraa: Kaikki mun ihanat koirakaverit, ihanaa kun joukosta löytyy kaikenkokoista hauvelia. Kaikkien kanssa on niin ihanaa juosta ja leikkiä. Niin, on mamikin tietty kiva, se on kuitenkin mun ruoka- ja harrastusvastaava. Joo ja ipikin on ihan jees, sen luona on kiva käydä aina sillon tällöin kylässä, se jaksaa leikkii mun kanssa aina niin paljon :) .

Huonoa seuraa: No, jos joku on kauheen äänekäs ja meuhkaa joka suuntaan, niin en mä kyllä kauaa siinä haluaisi olla.

Paras lukemani/kirjoittamani kirja: Mä en oikeen oo luku-koiria. Mä tykkään kattella leffoja. Kaikki mun näkemät leffat on ollu hyviä, jos niissä esiintyy koiria, niin aina parempi.

Nonni, ny se on tehty. Ja nyt sitten pitäisi vielä heittää haaste eteenpäin. Jospa mä haastan Xaran. Sit niitten olisi emäntänsä kanssa pakko kans tehdä blogi. Mua kun kiinnostas kauheesti aina kuulla, miten niillä on menny kaikki jutskat =) .