Fiukun ryhmä oli ensin. Jarin suunnittelema rata oli kiva. Radalla oli mm. puomi, jonka toisessa päässä oli putki niin, että putken päät olivat puomin ylösmenon molemmin puolin. Ansainenkin rata oli, A ja putket olivat joka paikassa tyrkkynä.

Ainoa ongelma radalla etenemisessä oli mun liika varovaisuus. Huomasin sen kyllä itsekin. Mutta minkä sille mahtaa, kun edellisestä kompuroinnista on vielä niin vähän aikaa, niin sitä muuttuu hyssyttelijäksi, vaikka koira olisikin jo kunnossa. Huoh. Saiskohan niitä auton turvatyynyjä asennettua mitenkään koiraan?

Fiukku siis meni hyvin, kuulo oli kohdillaan samoin vauhti. Yksi rima tippui, mutta siinä tuli multa turha vedätys ja Fiukulla tuli kiire mun perään.

Sitten oli Awan vuoro. Tehtiin samaa rataa, mutta ilman A:ta. Otettiin paikallapysymisharkkaa alkuun. Awa alkaa kestämään aika hyvin jo, ei nouse heti mun perään, kun käännyn pois päin =) . Radalla Awalla oli veto täysin poissa. Jolkotteli vain menemään. Meni kyllä sinne minne pitikin, mutta todella hitaasti.

No, tähänkin löytyi syy-yhteys. Oltiin oltu Xaraa juoksuttamassa ;) metsässä muutamaa tuntia aikaisemmin ja se oli nähtävästi vienyt Awan mehut, Awa kun tunnetusti tekee annetut jobit tunnontarkasti =) . No tiedämpähän jatkossa, että ennen harkkoja tai kisoja ei välttämättä kannattaisi kauheasti riehua.

Eli lopetin siihen rataharkan. Awa sai hetken odotella uutta vuoroaan autossa ja vuoron tultua otettiin vielä 4xA remmin kanssa. Tällä kertaa olin itse narun päässä. Hetken se vie, että osaa ajoittaa vapauttamisen, mutta neljäs A oli jo täydellinen - lopetin siihen. Apparia täytyy kyllä käyttää niin usein, kuin se on mahdollista, ettei Awa yhdistä liikettä mun sijoittumiseen.