Teemana oli irtoamisen harjoittelu ja sitten kokeiltiin uutta ohjaustapaa sylkkärin tilalle.

Ensin oli irtoaminen puomille. Awan kanssa tää on "helppoa", koska muutenkin pysäytän sen ylösmenolle, niin ehkä on helpompi tajuta mitä haen. Eli uukkarilta tultiin puomille ja Awan piti osata itse kiertää puomille kontaktin kautta. Useamman kerran Awa jäi vinoon kontaktille, kävin suoristamassa. Pikkuhiljaa asento oli parempi.

Sitten puomin jälkeen mutka kahden hypyn kautta. Ekalle hypylle piti ohjata kaukaa. Ja Awahan irtoaa Cool -- ensin hypylle ja siitä sitten koko kentän poikki toiseen kulmaan putkelle, välissä ei siis edes ollut mitään esteitä, mutta joka kerta lähti kuin ohjus putkelle asti Tukittu. On siinä mulla otus, ainakin Irtoava Otus jos ei muuta Kieli ulkona. Hiottiin mun ajoitusta ja saatiin Awalle pikkiriikkisen pienempää kurvia aikaiseksi Silmänisku.

Sitten se uusi ohjauskokeilu. Eli oli kolme aitaa rivissä. Mentiin siksakilla oikealta vasemmalle, eli eka poispäin musta, toka takaisinpäin ja kolmas taas poispäin. Normaalisti siis tekisin sylkkärin kahden viimeisen väliin. No nyt kokeiltiinkin niin, että ohjaisin oikealla kädellä Awan keskimmäisellä aidalla takaisinpäin ja samalla kun Awa hyppää, niin persjättö ja ohjaus vaihtuu vasempaan käteen. Aika vaikea siis. Ja olin varma, että Awa jatkaa toisella puolella ohi aidan. Mutta kah, olin väärässä Yllättynyt, Awa tuli hypyn hienosti ja kun saatiin taas mun ajoitus kohilleen, niin saatiin ihan kelpo vaihtoehto sylkkärille.